by
Clean Lyric
Paragraph Lyric
"Taas viikonloppu ja rähinä liikkuu laumassa,
ei kiire mihinkään, me alotellaan rauhassa
Suhtkoht myöhäs tai jotkut sanois huomenna,
ku lauantai lähtee liikkeelle sunnuntain puolella
Joka viikonloppu, se on aivan tavallista,
mut täl kertaa sattuki sattuu jotain kummallista
Huomasin sut heti ku me saavuttiin paikalle,
kun meiän katseet kohtas, ja tiko ei aikaile
Sit marssin sun luo ja pyysin sua tanssimaan,
sä näytit silt et voisin viedä sut mun kans himaan
Mut sun pitää ite tsekkaa, jos mä oon se mist sä digaat
en tiedä milt sust tuntuu, mut meil vois klikkaa

huukki:
Kerro, mitä sun mielessäs liikkuu, me ollaan lähössä tääl tulee pilkku,
Kerro, mitä sä tahdot, niin tehdään niin
Kerro, mitä sun mielessäs liikkuu, me ollaan lähössä tääl tulee pilkku
Kerro, mitä sä tahdot, niin tehdään niin

Rähinäräkikset on pihei, tai sillee
toisin sanoen tarjoon harvoin drinkkei naisille
Mut nyt teen poikkeuksen, sulle yks ja mulle kaks,
nii että massii jää hädin tuskin nii et saan pois taksin
Miljonääri-Kimmo, luulet et mä oon rikas
mut sä et tiiä et mun koko crewl on pulloi fickas,
mut ei nyt siirrytä muhun, haluun tutustuu suhun
Nyt on sun vuoros puhuu, puhu, puhu, puhu

huukki

uu u, kaikki tytöt laulaa, uu u
mä haluun kuulla kun sä, uu u, laulat, laula mulle, uu u
kaikki tytöt laulaa, uu u
mä haluun kuulla kun sä laulat mulle, uu
ja kaikki laulaa, uu aaa

Oi beibe, nyt taisin keksiä
sä voisit lähtee jatkoille meiän messissä,
otetaa frendis vaa mukaa kimppaan,
ku mul on messis Spekti ja Timppa
Koko mesta on tukos, melkei liian täyttä
sä näytät tiimalasilt, mut mitä sun kellos näyttää
Se on viittä vaille pilkku, siis paa pian alkaa liikkuu
Miltäs kuulostaa, mitä sanot, beibe, sillon liikkuu?

huukki x 3

Kerro,
kerro,
kerro,
kerro,
KERRO!

(juu, jos joku viitsisi korjata nuo virheelliset kohdat, niin olisi oikein kiva. Kiitos.)

"
"Taas viikonloppu ja rähinä liikkuu laumassa,   ei kiire mihinkään, me alotellaan rauhassa   Suhtkoht myöhäs tai jotkut sanois huomenna,   ku lauantai lähtee liikkeelle sunnuntain puolella   Joka viikonloppu, se on aivan tavallista,   mut täl kertaa sattuki sattuu jotain kummallista   Huomasin sut heti ku me saavuttiin paikalle,   kun meiän katseet kohtas, ja tiko ei aikaile   Sit marssin sun luo ja pyysin sua tanssimaan,   sä näytit silt et voisin viedä sut mun kans himaan   Mut sun pitää ite tsekkaa, jos mä oon se mist sä digaat   en tiedä milt sust tuntuu, mut meil vois klikkaa      huukki:   Kerro, mitä sun mielessäs liikkuu, me ollaan lähössä tääl tulee pilkku,   Kerro, mitä sä tahdot, niin tehdään niin   Kerro, mitä sun mielessäs liikkuu, me ollaan lähössä tääl tulee pilkku   Kerro, mitä sä tahdot, niin tehdään niin      Rähinäräkikset on pihei, tai sillee   toisin sanoen tarjoon harvoin drinkkei naisille   Mut nyt teen poikkeuksen, sulle yks ja mulle kaks,   nii että massii jää hädin tuskin nii et saan pois taksin   Miljonääri-Kimmo, luulet et mä oon rikas   mut sä et tiiä et mun koko crewl on pulloi fickas,   mut ei nyt siirrytä muhun, haluun tutustuu suhun   Nyt on sun vuoros puhuu, puhu, puhu, puhu      huukki      uu u, kaikki tytöt laulaa, uu u   mä haluun kuulla kun sä, uu u, laulat, laula mulle, uu u   kaikki tytöt laulaa, uu u   mä haluun kuulla kun sä laulat mulle, uu    ja kaikki laulaa, uu aaa      Oi beibe, nyt taisin keksiä   sä voisit lähtee jatkoille meiän messissä,   otetaa frendis vaa mukaa kimppaan,   ku mul on messis Spekti ja Timppa   Koko mesta on tukos, melkei liian täyttä   sä näytät tiimalasilt, mut mitä sun kellos näyttää   Se on viittä vaille pilkku, siis paa pian alkaa liikkuu   Miltäs kuulostaa, mitä sanot, beibe, sillon liikkuu?      huukki x 3      Kerro,   kerro,   kerro,   kerro,   KERRO!      (juu, jos joku viitsisi korjata nuo virheelliset kohdat, niin olisi oikein kiva. Kiitos.)      "