by
Clean Lyric
Paragraph Lyric
-okkei
-anna palaa

[chorus:]
Anna palaa, puske, puske, puske, puske
Ei, ei, ei duunit tekemättä valmiiks tuu
Anna palaa, pumppaa, pumppaa, pumppaa, pumppaa
Jee, jee, jee, kun on asennet, ei tarvii muut
x2

Jee, jee, jee, se, se, se on päällä ny
ja me, me, me, me, me ollaan täällä ny
-liiga!
Ja kiire ei oo mihinkää, meinaan olla se äijä, joka täällä seisoo pisimpää
Mä väännän, väännän hiki pääs, en anna periks ikinä
Mullon vaan elämä aikaa ja kello tik-tik-tikittää
-tik, tik, tik
Mä treenaan sylkemistä, mä treenaan, treenaan
kympil mitä teen, mä teen vaan hyvin
mua voi jengi testaa kylil
En ees kehtaa tyrii, son eri jengin heiniä
Mä opin taistelee ja scoraa pelikentil teininä
Samat säännöt ne pätee tässäkin pelissä
Mä laitan haisee sisäl toiset räppärit helistä
Oon valmis lisäämään tahtia, tekeen mitä tää vaatii ja
pistä tää kaaliin, sä seuraat isännän mallia
Laita tähän eforttia, harjottele, keskity
kaikki jotka pystyy, tuntee
-anna palaa!
lyökää messis ny

[chorus] x2

Nii moni puhuu vääntävänsä musaa tutul kuviolla:
kirjottaa 24/7 ja nukkuu studiolla
Missä ne levyt viipyy?
-häh?
Nokun, nokun, nokun se nyt siirtyy
Kun jengi tekis edes puolet siitä mitä sanoo tekevänsä
ja takos enemmän, meil vois olla kelpo skene täällä
nyt tää on säälittävää
-ei vittu
jengi muka äänittämäs
-kamoon äijä
mut harva saa aikaan yhtään mitään mieltä lämmittävää
Tai edes yhtä plattaa ulos, nuoren pojan tiestkö duunaamalla saadaan tulos
Vaikka ois ku klisee, nii vaa tekemällä oppii
miehest ei tuu ämseetä vaa menemällä koppiin
Ei, pitää vaa puskee, puskee, pumppaa, pumppaa, pumppaa
sit pikkuhiljaa tajuu, ettei duunannukaa turhaan
Mä oon valmis menee tän kans äärirajoille
taas viikottain tekstii, mun on saatava ääni sanoille

[chorus] x2

Mä muistan vielä ku vuosituhannen vaihteessa
moni uhos tän vuoksi uhranneen kaikkensa
Ny jengi laiskistuu kun ne huomaa, ettei menestyvää mc:t kaikist tuu
-mitä?
Kuinka aitoo se on, hä?
Kun mä kuljen Pipen bäkkäril, mä vaistoon pelon tääl
En laittas suomiräpin puolesta liikaa likoon
teilt puuttuu asennetta, nälkää ja kunnianhimoo
Jos sä kuuntelet ne vanhat 5th:in biisit kaseteilta
huomaat, ettei olla tehty mikkihiirii asenteella
Sonylla ne sano:
”ei vielkää tarpeeks kaupallista
liian rauhallista, ei vielkää tarpeeks laulamista”
Pitäkää lätinänne, me tuodaan säkit tänne
Taidois ei oo kyse siitä, kuinka te sen määritätte
Vaan kun se tehdään oikein, se tehdään tällä lailla
Jos sä tiedät hyväst räpistä, niin ilmaan L laita

[chorus] x2

kamoon
anna palaa
puske, puske, puske, puske
Cheek
Liiga
MGi
mullon biitti
jeh, jeh, jeh, jeh
näin se tehää
-okkei   -anna palaa      [chorus:]   Anna palaa, puske, puske, puske, puske   Ei, ei, ei duunit tekemättä valmiiks tuu   Anna palaa, pumppaa, pumppaa, pumppaa, pumppaa   Jee, jee, jee, kun on asennet, ei tarvii muut   x2      Jee, jee, jee, se, se, se on päällä ny   ja me, me, me, me, me ollaan täällä ny   -liiga!   Ja kiire ei oo mihinkää, meinaan olla se äijä, joka täällä seisoo pisimpää   Mä väännän, väännän hiki pääs, en anna periks ikinä   Mullon vaan elämä aikaa ja kello tik-tik-tikittää   -tik, tik, tik   Mä treenaan sylkemistä, mä treenaan, treenaan   kympil mitä teen, mä teen vaan hyvin   mua voi jengi testaa kylil   En ees kehtaa tyrii, son eri jengin heiniä   Mä opin taistelee ja scoraa pelikentil teininä   Samat säännöt ne pätee tässäkin pelissä   Mä laitan haisee sisäl toiset räppärit helistä   Oon valmis lisäämään tahtia, tekeen mitä tää vaatii ja   pistä tää kaaliin, sä seuraat isännän mallia   Laita tähän eforttia, harjottele, keskity   kaikki jotka pystyy, tuntee   -anna palaa!   lyökää messis ny      [chorus] x2      Nii moni puhuu vääntävänsä musaa tutul kuviolla:   kirjottaa 24/7 ja nukkuu studiolla   Missä ne levyt viipyy?   -häh?   Nokun, nokun, nokun se nyt siirtyy   Kun jengi tekis edes puolet siitä mitä sanoo tekevänsä   ja takos enemmän, meil vois olla kelpo skene täällä   nyt tää on säälittävää   -ei vittu   jengi muka äänittämäs   -kamoon äijä   mut harva saa aikaan yhtään mitään mieltä lämmittävää   Tai edes yhtä plattaa ulos, nuoren pojan tiestkö duunaamalla saadaan tulos   Vaikka ois ku klisee, nii vaa tekemällä oppii   miehest ei tuu ämseetä vaa menemällä koppiin   Ei, pitää vaa puskee, puskee, pumppaa, pumppaa, pumppaa   sit pikkuhiljaa tajuu, ettei duunannukaa turhaan   Mä oon valmis menee tän kans äärirajoille   taas viikottain tekstii, mun on saatava ääni sanoille      [chorus] x2      Mä muistan vielä ku vuosituhannen vaihteessa   moni uhos tän vuoksi uhranneen kaikkensa   Ny jengi laiskistuu kun ne huomaa, ettei menestyvää mc:t kaikist tuu   -mitä?   Kuinka aitoo se on, hä?   Kun mä kuljen Pipen bäkkäril, mä vaistoon pelon tääl   En laittas suomiräpin puolesta liikaa likoon   teilt puuttuu asennetta, nälkää ja kunnianhimoo   Jos sä kuuntelet ne vanhat 5th:in biisit kaseteilta   huomaat, ettei olla tehty mikkihiirii asenteella   Sonylla ne sano:   ”ei vielkää tarpeeks kaupallista   liian rauhallista, ei vielkää tarpeeks laulamista”   Pitäkää lätinänne, me tuodaan säkit tänne   Taidois ei oo kyse siitä, kuinka te sen määritätte   Vaan kun se tehdään oikein, se tehdään tällä lailla   Jos sä tiedät hyväst räpistä, niin ilmaan L laita      [chorus] x2      kamoon   anna palaa   puske, puske, puske, puske   Cheek   Liiga   MGi   mullon biitti   jeh, jeh, jeh, jeh   näin se tehää