Clean Lyric
Paragraph Lyric
Mange lever kun for penger
Som de faktisk ikke trenger
Jobber både natt og dag
I et evig statusjag
Men hva blir det så igjen
Av det søte liv min venn

Å ligge på et svaberg og bare være til
Og kjenne solen varme i en luft som er så mild
Det er hva jeg kaller en smak
Av honning
Å vite at man ikke har behov for noen ting
Nei bare kjenne gleden for alt som er omkring
Det er hva jeg kaller en smak
Av honning

Kapitalens krokodiller
Stive blikk bak mørke briller
Alt de ser er kun profitt
Og de glefser alt er mitt
Men hva blir det så igjen
Av det søte liv min venn

Vandre langs en blomstereng med henne du har kjær
Hvor alt er nytt og duggfriskt etter vennlig regnevær
Det er hva jeg kaller en smak av honning
Å høre at hun hvisker jeg er så glad i deg
Å kysse henne kjærlig der blandt gress og timotei
Det er hva jeg kaller en smak av honning

Mange glemmer det å lytte
For det gir dem ingen nytte
Kjøp og salg" er deres sang
Mammons akkompagnement
Men hva blir det så igjen
Av det søte liv min venn

Det er hva jeg kaller en smak av honning
Å lytte til en stemme en stille sommerkveld
Hvor tonen er så fin og myk og varm og sensuell
Det er hva jeg kaller en smak
Av honning
Å kjenne at du lever med alt som du har kjær
Og vite hun du elsker hun sitter der så nær
Det er hva jeg kaller en smak
Av honning

Ooo Aaa
Mange lever kun for penger   Som de faktisk ikke trenger   Jobber både natt og dag   I et evig statusjag   Men hva blir det så igjen   Av det søte liv min venn      Å ligge på et svaberg og bare være til   Og kjenne solen varme i en luft som er så mild   Det er hva jeg kaller en smak    Av honning   Å vite at man ikke har behov for noen ting   Nei bare kjenne gleden for alt som er omkring   Det er hva jeg kaller en smak    Av honning      Kapitalens krokodiller   Stive blikk bak mørke briller   Alt de ser er kun profitt   Og de glefser alt er mitt   Men hva blir det så igjen   Av det søte liv min venn      Vandre langs en blomstereng med henne du har kjær   Hvor alt er nytt og duggfriskt etter vennlig regnevær   Det er hva jeg kaller en smak av honning   Å høre at hun hvisker jeg er så glad i deg   Å kysse henne kjærlig der blandt gress og timotei    Det er hva jeg kaller en smak av honning      Mange glemmer det å lytte   For det gir dem ingen nytte   Kjøp og salg" er deres sang   Mammons akkompagnement   Men hva blir det så igjen   Av det søte liv min venn      Det er hva jeg kaller en smak av honning   Å lytte til en stemme en stille sommerkveld   Hvor tonen er så fin og myk og varm og sensuell   Det er hva jeg kaller en smak    Av honning   Å kjenne at du lever med alt som du har kjær   Og vite hun du elsker hun sitter der så nær   Det er hva jeg kaller en smak    Av honning      Ooo Aaa