Jaksaa Jaksaa Lyrics (feat. Iso-H) by Elastinen
Album : Anna Soida
Clean Lyric
Paragraph Lyric
Oon tähty tätä 24/7 näist kahest viidest kaheksaan
menty eikä meinattu hoon kanssa kahestaan etualalla,
tällä alalla, jol jokainen ajaa vaan omaa etuansa joka tavalla
ja samalla katon käsityksiä arvoista ja tarpeist
enää en taho kaikkee, kuha vaan on tarpeeks
risuja ja männyn käpyi, mut vilpitön into
takan saavutuksii, mutta myös väärii valintoi.
alko intohimost, sama himo kestää
palkkion metsästäjät menee tääl auttamat metsään
näppituntumal, koettu itse
se musiikkibisneksessä on musiikki ennen bisnest
euron kuvat silmis on paha kattoo eteensä
vaan jos on kokenu sen, voi siitä pestä kätensä
me tultiin sen läpi ja tajuttiin lopulta
et kaikki mikä kiiltää ei myy kultaa

Jaksaa jaksaa, ei hyydy vielä, edelleen vahva, valitsemallani tiellä
mikään ei muutu, jos ei mitään haluu muuttaa, yhtä matkaa, samaan suuntaan

Oon nähny ne nousukaudet ja aallonpohjat
ku jollain rahanhimo, ottaa käsiinsä ne ohjat
ja ku markkinat on ylikuumat, laiva lastattu suomiräpillä, täynnä lastiruuma
eka kuroteltiin puuta, tavotettiin taivast
ku vähä aallot viskoo, rotat hyppää ekan laivast
ja täst kaikest vaivast tääkö oli palkka?
ei tullu rikkauksii räppigeimillä, voi parkaa
mutten mä voi syyttää ketää lopettamisest
oon itekki pitäny taukoo kopittamisest
ja se oli tyypillistä alisuoriutujaa,
et halusin quittaa, ku meni aivan liian lujaa
vielki räplaiffii, mut nykyään artisti maksaa
hanurista tää bisnes mut silti mä jaksan jaksaa
tappion mieliala tätä aikakautta leimaa,
kai ryhmä-f:n pitäs taas tulla tilanne seivaa.

Jaksaa jaksaa, ei hyydy vielä, edelleen vahva, valitsemallani tiellä
mikään ei muutu, jos ei mitään haluu muuttaa, yhtä matkaa, samaan suuntaan

Ei meille luvattu mitään ku alotettiin,
mut kaikki mikä matkal irtos otettiin
lopputulos vaatii lähtökohdat kohalleen
koheltajat putoo ja kovat asettuu uralleen
me tultiin kovaa, ja välil mopo karkaski
nyt aallon pohjat, mut sieltä löytyy atlantti
uuteen nousuun, ei auta valittaakaan,
hymyssä suin kannan valitsemaani taakkaa
aluks rinta rottingilla jengi iisiks tätä olettaa,
sit haluaa lopettaa ku ei tää helppoa olekaan
en tarkota niitä joilla asuntolaina painaa olal
enkä puhu niistä joil ruokittava muukin suu ku oma
jotkut tekee mitä pystyy, me mitä halutaan
ehkä luotiin hirviö, mut mitä sitä katumaan.
ei auta itku markkinoilla vaik kyyti on hyistä
ne jatkaa jotka alust asti mukana oikeist syistä

Jaksaa jaksaa, ei hyydy vielä, edelleen vahva, valitsemallani tiellä
mikään ei muutu, jos ei mitään haluu muuttaa, yhtä matkaa, samaan suuntaan
Oon tähty tätä 24/7 näist kahest viidest kaheksaan   menty eikä meinattu hoon kanssa kahestaan etualalla,   tällä alalla, jol jokainen ajaa vaan omaa etuansa joka tavalla   ja samalla katon käsityksiä arvoista ja tarpeist   enää en taho kaikkee, kuha vaan on tarpeeks   risuja ja männyn käpyi, mut vilpitön into   takan saavutuksii, mutta myös väärii valintoi.   alko intohimost, sama himo kestää   palkkion metsästäjät menee tääl auttamat metsään   näppituntumal, koettu itse   se musiikkibisneksessä on musiikki ennen bisnest   euron kuvat silmis on paha kattoo eteensä   vaan jos on kokenu sen, voi siitä pestä kätensä   me tultiin sen läpi ja tajuttiin lopulta   et kaikki mikä kiiltää ei myy kultaa      Jaksaa jaksaa, ei hyydy vielä, edelleen vahva, valitsemallani tiellä   mikään ei muutu, jos ei mitään haluu muuttaa, yhtä matkaa, samaan suuntaan      Oon nähny ne nousukaudet ja aallonpohjat   ku jollain rahanhimo, ottaa käsiinsä ne ohjat   ja ku markkinat on ylikuumat, laiva lastattu suomiräpillä, täynnä lastiruuma   eka kuroteltiin puuta, tavotettiin taivast   ku vähä aallot viskoo, rotat hyppää ekan laivast   ja täst kaikest vaivast tääkö oli palkka?   ei tullu rikkauksii räppigeimillä, voi parkaa   mutten mä voi syyttää ketää lopettamisest   oon itekki pitäny taukoo kopittamisest   ja se oli tyypillistä alisuoriutujaa,   et halusin quittaa, ku meni aivan liian lujaa   vielki räplaiffii, mut nykyään artisti maksaa   hanurista tää bisnes mut silti mä jaksan jaksaa   tappion mieliala tätä aikakautta leimaa,   kai ryhmä-f:n pitäs taas tulla tilanne seivaa.      Jaksaa jaksaa, ei hyydy vielä, edelleen vahva, valitsemallani tiellä   mikään ei muutu, jos ei mitään haluu muuttaa, yhtä matkaa, samaan suuntaan      Ei meille luvattu mitään ku alotettiin,   mut kaikki mikä matkal irtos otettiin   lopputulos vaatii lähtökohdat kohalleen   koheltajat putoo ja kovat asettuu uralleen   me tultiin kovaa, ja välil mopo karkaski   nyt aallon pohjat, mut sieltä löytyy atlantti   uuteen nousuun, ei auta valittaakaan,    hymyssä suin kannan valitsemaani taakkaa   aluks rinta rottingilla jengi iisiks tätä olettaa,    sit haluaa lopettaa ku ei tää helppoa olekaan   en tarkota niitä joilla asuntolaina painaa olal   enkä puhu niistä joil ruokittava muukin suu ku oma   jotkut tekee mitä pystyy, me mitä halutaan   ehkä luotiin hirviö, mut mitä sitä katumaan.   ei auta itku markkinoilla vaik kyyti on hyistä   ne jatkaa jotka alust asti mukana oikeist syistä      Jaksaa jaksaa, ei hyydy vielä, edelleen vahva, valitsemallani tiellä   mikään ei muutu, jos ei mitään haluu muuttaa, yhtä matkaa, samaan suuntaan