Currently No Video Available
Clean Lyric
Paragraph Lyric
Vers 1:
Du ragglar hemåt med trasiga kläder
en tiig söndagsmorgon och gråter dig till sömns
Det är dina faddrar som har supit dig under bordet
lekt med dig i leran och fått sig ett gott skratt,
men du, du måste härda ut
Refräng:
För du är en nolla och jag din idol,
vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål
Gillar du inte min fadderlåt är det inget att göra åt
För du är en nolla och jag din idol,
vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål
Ibland kan det kännas som ett svek
men det är bara en lek
Vers 2:
Men tiden rinner iväg och snart har det gått två veckor
Festen är över då och vi köper oss en bok
som vi ska studera för att lära oss mera
Men ända fram till dess ska vi festa och ha skoj,
utsätta nollan för ploj efter ploj
Refräng:
För du är en nolla och jag din idol,
vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål
Gillar du inte min fadderlåt är det inget att göra åt
För du är en nolla och jag din idol,
vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål
Ibland kan det kännas som ett svek
men det är bara en lek
Refräng:
För du är en nolla och jag din idol,
vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål
Gillar du inte min fadderlåt är det inget att göra åt
För du är en nolla och jag din idol,
vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål
Ibland kan det kännas som ett svek
men det är bara en lek
Det är bara en lek
Vers 1: Du ragglar hemåt med trasiga kläder en tiig söndagsmorgon och gråter dig till sömns Det är dina faddrar som har supit dig under bordet lekt med dig i leran och fått sig ett gott skratt, men du, du måste härda ut Refräng: För du är en nolla och jag din idol, vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål Gillar du inte min fadderlåt är det inget att göra åt För du är en nolla och jag din idol, vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål Ibland kan det kännas som ett svek men det är bara en lek Vers 2: Men tiden rinner iväg och snart har det gått två veckor Festen är över då och vi köper oss en bok som vi ska studera för att lära oss mera Men ända fram till dess ska vi festa och ha skoj, utsätta nollan för ploj efter ploj Refräng: För du är en nolla och jag din idol, vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål Gillar du inte min fadderlåt är det inget att göra åt För du är en nolla och jag din idol, vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål Ibland kan det kännas som ett svek men det är bara en lek Refräng: För du är en nolla och jag din idol, vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål Gillar du inte min fadderlåt är det inget att göra åt För du är en nolla och jag din idol, vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål Ibland kan det kännas som ett svek men det är bara en lek Det är bara en lek
RELATED SONGS
RELATED ARTICLES