Currently No Video Available
Clean Lyric
Paragraph Lyric
Artist : Contra
Title : du rubbade min existens
-----------------

[Den här låten går ut till kvinnan jag älskar.
Och det kommer alltid att vara så, jag kan inte tänka på något annat en dig.
Det är du som kommer upp i mitt huvud hela tiden och jag önskar att jag kunde glömma dig liksom.
Jag vet inte vad jag ska säga, Du e,
Du e för fin och förlora,
Men.
I mina ögon kommer du endå alltid va en Hora!

x2" Du rubbade hela min existens
Du suddade hela min min vänskapskrets
Du , trubbade av mig med skitmoral
du , blundade när du rasa mitt liv totalt "

Så jag kliver på med raska steg på vägen genom livet
Med gråt i min hals , jag tog kärleken förgivet
kan inte beskriva din doft , den var finast
Blev bländad av dig när du börja att skina
Du borde tänkt mer inte varit så förhastad
Allting gick så fort , jag blev helt överasskad
Förkrossad sökte jag tröst , men fick en käftsmäll
du som var så jävla bäst , så söt så jättesnäll
Du hjälpte mig med allt som tyngde mig i vardan
Du var precis som jag önskade dig vara
Du var så underbar men sen så släppte du taget
jag tänker på dig och det värker i magen
Men jag tar en dag i taget , vandrar på men jag brister
Att du skulle såra mig , ja det kanske jag visste
En viss ignorans och en gnutta av hopp
Men allt som vi hade bara sudda du bort

x2" Du, rubbade hela min existens
Du, suddade hela min min vänskapskrets
Du, trubbade av mig med skitmoral
du, blundade när du rasa mitt liv totalt "


Henne fingra ja,
Nu har jag inget kvar , minnen ja
men minnena med dig vill jag inte ha
Mitt inre kval och mitt sinnesval
men när jag ser dig på stan nu så springer jag
Jag orkar inte plågas , jag kommer inte våga
Det enda som jag gör nu är att torka mina tårar
För att somna får jag gråta tills kudden blir kall
Jag hör röster i mitt huvud som sjunger ditt namn
Jag ska ge upp för jag har ingen chans jag vet
Att du bara playa mig av taskighet
Och mitt inre det gör du tomt
Men i mina ögon så är du en könsjukdom
En jävla subba , ett pissluder
du gjorde bort dig ditt dumma fitthuve
Du är en hora som alla knullar med
Så äcklig att jag inte pallar sjunga mer

x2" Du, rubbade hela min existens
Du, suddade hela min min vänskapskrets
Du, trubbade av mig med skitmoral
du, blundade när du rasa mitt liv totalt "

Jag hoppas att du fattar vad jag menar,
Du har endå så mycket möjligheter,
Du kunde ha kommit jävligt långt,
jag hade en massa vägar som vi kunde gå på,
Men du valde och gå vägen tillbaka,
du sårade mig.
Life goes on,

Idiot!
Artist : Contra   Title : du rubbade min existens   -----------------      [Den här låten går ut till kvinnan jag älskar.   Och det kommer alltid att vara så, jag kan inte tänka på något annat en dig.   Det är du som kommer upp i mitt huvud hela tiden och jag önskar att jag kunde glömma dig liksom.   Jag vet inte vad jag ska säga, Du e,   Du e för fin och förlora,   Men.   I mina ögon kommer du endå alltid va en Hora!      x2" Du rubbade hela min existens   Du suddade hela min min vänskapskrets   Du , trubbade av mig med skitmoral   du , blundade när du rasa mitt liv totalt "      Så jag kliver på med raska steg på vägen genom livet   Med gråt i min hals , jag tog kärleken förgivet   kan inte beskriva din doft , den var finast   Blev bländad av dig när du börja att skina   Du borde tänkt mer inte varit så förhastad   Allting gick så fort , jag blev helt överasskad   Förkrossad sökte jag tröst , men fick en käftsmäll   du som var så jävla bäst , så söt så jättesnäll   Du hjälpte mig med allt som tyngde mig i vardan   Du var precis som jag önskade dig vara   Du var så underbar men sen så släppte du taget   jag tänker på dig och det värker i magen   Men jag tar en dag i taget , vandrar på men jag brister   Att du skulle såra mig , ja det kanske jag visste   En viss ignorans och en gnutta av hopp   Men allt som vi hade bara sudda du bort      x2" Du, rubbade hela min existens   Du, suddade hela min min vänskapskrets   Du, trubbade av mig med skitmoral   du, blundade när du rasa mitt liv totalt "         Henne fingra ja,   Nu har jag inget kvar , minnen ja   men minnena med dig vill jag inte ha   Mitt inre kval och mitt sinnesval   men när jag ser dig på stan nu så springer jag   Jag orkar inte plågas , jag kommer inte våga   Det enda som jag gör nu är att torka mina tårar   För att somna får jag gråta tills kudden blir kall   Jag hör röster i mitt huvud som sjunger ditt namn   Jag ska ge upp för jag har ingen chans jag vet   Att du bara playa mig av taskighet   Och mitt inre det gör du tomt   Men i mina ögon så är du en könsjukdom   En jävla subba , ett pissluder   du gjorde bort dig ditt dumma fitthuve   Du är en hora som alla knullar med   Så äcklig att jag inte pallar sjunga mer      x2" Du, rubbade hela min existens   Du, suddade hela min min vänskapskrets   Du, trubbade av mig med skitmoral   du, blundade när du rasa mitt liv totalt "      Jag hoppas att du fattar vad jag menar,   Du har endå så mycket möjligheter,   Du kunde ha kommit jävligt långt,   jag hade en massa vägar som vi kunde gå på,   Men du valde och gå vägen tillbaka,   du sårade mig.   Life goes on,      Idiot!