Album : Version 2.0
Clean Lyric
Paragraph Lyric
Står på scenen - lyset blænder,
ser oceaner af hænder,
jeg føler - jeg sender - kærlighed,
og jeg ka' ik' få nok af det,
ærlig talt, det fucking fedt,
hvorfor sku' jeg stoppe det? Jeg bli'r ved,
kigger rundt - det er ren magi,
er vild med mit band og mine fans fordi,
de gør mig høj, ka' ik' andet end sige:
Jeg bli'r ved !

Alt jeg behøver er det, som I gi'r mig nu,
ved jeg stadig lever min drøm,
I ved det - vi ved det,
beatet det banger og vi - lægger det hele ned,
jeg tror vi har gjort det igen - her er endnu en

Ja, vi har gjort det før,
og nu gør vi det stør',
og hvis I føler det,
så la' os hør' jer,
for I ka' li' det her,
og vi ka' li' det mer',
og hvis I føler det,
så la' os hør' jer

Natten er ung - Sebastian er her,
varmen stiger - pigerne skriger,
B til det B - til det V.I.P.,
ved I det ? Ved I hvad der skal ske ?
Hvorfor skulle jeg ? Hvorfor skulle jeg ik' ?
Føler du mit flow, pige ? Føler du det hele ?
Helt stor - større end livet,
helt uden at ta' noget for givet,
alle mine piger, 'Bastian siger,
han ka' gi' jer - masser af lir!
Så hele jorden rundt, hvis I synes det er top,
dobbelt B er tilbag - smid hænderne op

Alt jeg behøver er det, som I gi'r mig nu,
ved jeg stadig lever min drøm,
I ved det - vi ved det,
beatet det banger og vi - lægger det hele ned,
jeg tror vi har gjort det igen - her er endnu en

Ja, vi har gjort det før,
og nu gør vi det stør',
og hvis I føler det,
så la' os hør' jer,
for I ka' li' det her,
og vi ka' li' det mer',
og hvis I føler det,
så la' os hør' jer

Hva' der i vejen med at være stolt,
når man i 4 år har holdt det hot,
og sig mig, hva' der i vejen med at fejre det,
når det går godt, og bare bli'r ved,
hva' der i vejen med at vise det,
når man er stolt af sig selv, ka' I sige mig det,
hva' der i vejen med' vi aldrig stopper,
når vi fucking stadig rocker !

Alt jeg behøver er det, som I gi'r mig nu,
ved jeg stadig lever min drøm,
I ved det - vi ved det,
beatet det banger og vi - lægger det hele ned,
jeg tror vi har gjort det igen - her er endnu en

Ja, vi har gjort det før,
og nu gør vi det stør',
og hvis I føler det,
så la' os hør' jer,
for I ka' li' det her,
og vi ka' li' det mer',
og hvis I føler det,
så la' os hør' jer

Dobbelt B - O -Y - S,
vi' tilbage
Står på scenen - lyset blænder,    ser oceaner af hænder,    jeg føler - jeg sender - kærlighed,    og jeg ka' ik' få nok af det,    ærlig talt, det fucking fedt,    hvorfor sku' jeg stoppe det? Jeg bli'r ved,    kigger rundt - det er ren magi,    er vild med mit band og mine fans fordi,    de gør mig høj, ka' ik' andet end sige:    Jeg bli'r ved !       Alt jeg behøver er det, som I gi'r mig nu,    ved jeg stadig lever min drøm,    I ved det - vi ved det,    beatet det banger og vi - lægger det hele ned,    jeg tror vi har gjort det igen - her er endnu en       Ja, vi har gjort det før,    og nu gør vi det stør',    og hvis I føler det,    så la' os hør' jer,    for I ka' li' det her,    og vi ka' li' det mer',    og hvis I føler det,    så la' os hør' jer       Natten er ung - Sebastian er her,    varmen stiger - pigerne skriger,    B til det B - til det V.I.P.,    ved I det ? Ved I hvad der skal ske ?    Hvorfor skulle jeg ? Hvorfor skulle jeg ik' ?    Føler du mit flow, pige ? Føler du det hele ?    Helt stor - større end livet,    helt uden at ta' noget for givet,    alle mine piger, 'Bastian siger,    han ka' gi' jer - masser af lir!    Så hele jorden rundt, hvis I synes det er top,    dobbelt B er tilbag - smid hænderne op       Alt jeg behøver er det, som I gi'r mig nu,    ved jeg stadig lever min drøm,    I ved det - vi ved det,    beatet det banger og vi - lægger det hele ned,    jeg tror vi har gjort det igen - her er endnu en       Ja, vi har gjort det før,    og nu gør vi det stør',    og hvis I føler det,    så la' os hør' jer,    for I ka' li' det her,    og vi ka' li' det mer',    og hvis I føler det,    så la' os hør' jer       Hva' der i vejen med at være stolt,    når man i 4 år har holdt det hot,    og sig mig, hva' der i vejen med at fejre det,    når det går godt, og bare bli'r ved,    hva' der i vejen med at vise det,    når man er stolt af sig selv, ka' I sige mig det,    hva' der i vejen med' vi aldrig stopper,    når vi fucking stadig rocker !       Alt jeg behøver er det, som I gi'r mig nu,    ved jeg stadig lever min drøm,    I ved det - vi ved det,    beatet det banger og vi - lægger det hele ned,    jeg tror vi har gjort det igen - her er endnu en       Ja, vi har gjort det før,    og nu gør vi det stør',    og hvis I føler det,    så la' os hør' jer,    for I ka' li' det her,    og vi ka' li' det mer',    og hvis I føler det,    så la' os hør' jer       Dobbelt B - O -Y - S,    vi' tilbage
 
RELATED SONGS
RELATED ARTICLES