Currently No Video Available
Clean Lyric
Paragraph Lyric
Terwijl mijn wensen wuiven zijn er lenzen die kruipen
en ben ik duizelingwekkend getuige
Duizenden mensen die juichen
Ruige beats, totdat mijn oren ontluisteren
Suisen huiverende fans die wuiven en kluivende skins die fuiven (?)

Praat er niet omheen, dat wil je toch meteen
maar dan alleen gaat de stilte om me heen
maar weer door merg en brain
Soms lijkt het wel alsof ik woon in Veniel
en haast dolende ziel, soms gelukkig vaak gewoon debiel

Verdwijnend in een rhym het blijvend zwemmen in mijn eigen vibe
verbijsterd zijn het blijvend zijn in een rijdende drive.
Wordt jij ook ziek van buitenaf ?
Ik ga naar binnen in mezelf gekeerd, (Chill) en sluit me af
Terwijl de stilte fluit zonder [.....] hoor ik heel duidelijk mn keel voluit
van binnenuit veel te luid van schreewetuit (Schreewetuit)
Sporadisch verlicht, mn zwakte vaak gezicht alsof mn hart toch al zwaar is,
laserus onder een aanbeeld licht.

Iets lijkt niet echt en blijkt jaren later terecht
En fijn en echt of pijn en slecht wat gebeurt het blijft je weg
Wie lijmt je met iets neps wie lijkt er echt of wie begrijpt je écht,
de uitkomst mager maakt mijn rhyms weer vet.

Yo, yo, yo
Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort
Yo, yo yo
Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort
Yo, yo yo
Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort
Yo, yo yo
Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort

Soms ben ik op, en niemand kan me volpraten,
Voel me, leger dat honderduizend soldaten
En moet dan, even, duidelijk alles gaan laten
En hoe dan ? Door mezelf, zuivel van alles gaan te vragen
En voel dan, het feit van alleen kom je en ga je
Betekent dat gelijk, eenzaam begon en besta je.
En weet gelijkertijd, dat voel je alleen maar bij vlagen
Of is het er altijd ? Als legendarische [...]
Soms, voel ik me hyper soms ziek, en soms lief en soms Fucked Up!
Soms voel ik iets dieps en soms voel ik niets ..

Soms een heethoofd totdat mn spirit kookt
dus luister tussen de regels door
dan staan mijn lyrics open
En yo .. ik weet het soms echt niet ..
wie de waarheid vet nept of wie er echt liegt.
Want de meeste peeps zijn plastic,
als een drol uit de feestwinkel dus vol met nep-shit !

Iedereen die trekt aan je, en ik trek het me aan
En he ja, de meest aantrekkelijke dame trekt weer naar het gaan.
Wordt het vertrekken of blijven staan,
ik kijk mezelf wreed aan
en laat mn leed gaan, wreedzaam en blijf alleenzaam.

Yo, yo, yo
Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort
Yo, yo yo
Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort
Yo, yo yo
Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort
Yo, yo yo
Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort

Werkend van negen tot vijf of rappend over ambitie (?)
en wat voor leven jij ook leid, check je zappend televisie.
De wanhoop, de waanzin, in ogen van gegijzelde,
de rock bottom pijnlijke, blik van verbrijzelde,
badend in gevoelsellende, ongelooflijk ernstig tot
verstoten mensen met niet eens de hoop meer om te wensen,
penetreert je netvlies, doet dringen tot je hersenpan,
denk maar aan 't afgelopen jaar alleen, wat vond je het ergste man?

Al gaat het zeer ver doet het pijn en is het erg,
maar zet thuis in huis de buis uit en 't is weer weg,
en tuurlijk, iedereen z'n eigen struggle,
niks te veel gezegd, maar ookal wis jij je scherm weg
is het gemis er echt,
in volendam, enschede of waar het ooit ook pijnlijk was
rotterdam, utrecht, amsterdam de bijlmerramp,
noem maar op en ga maar door,
en alle landen altijd iets
miljarden, handen vol problematiek voor alle peeps
en west oost, elk persoon
van boven noord tot achter zuid,
naar alle nabestaanden wereldwijd
gaat er gedachte uit,
misschien wordt het foute vereerd,
gaat samen alles verkeerd,
of leeft iedereen alleenzaam door
tot alles stagneert
Terwijl mijn wensen wuiven zijn er lenzen die kruipen    en ben ik duizelingwekkend getuige    Duizenden mensen die juichen    Ruige beats, totdat mijn oren ontluisteren    Suisen huiverende fans die wuiven en kluivende skins die fuiven (?)      Praat er niet omheen, dat wil je toch meteen   maar dan alleen gaat de stilte om me heen    maar weer door merg en brain   Soms lijkt het wel alsof ik woon in Veniel    en haast dolende ziel, soms gelukkig vaak gewoon debiel      Verdwijnend in een rhym het blijvend zwemmen in mijn eigen vibe   verbijsterd zijn het blijvend zijn in een rijdende drive.   Wordt jij ook ziek van buitenaf ?   Ik ga naar binnen in mezelf gekeerd, (Chill) en sluit me af   Terwijl de stilte fluit zonder [.....] hoor ik heel duidelijk mn keel voluit   van binnenuit veel te luid van schreewetuit (Schreewetuit)   Sporadisch verlicht, mn zwakte vaak gezicht alsof mn hart toch al zwaar is,   laserus onder een aanbeeld licht.      Iets lijkt niet echt en blijkt jaren later terecht    En fijn en echt of pijn en slecht wat gebeurt het blijft je weg   Wie lijmt je met iets neps wie lijkt er echt of wie begrijpt je écht,   de uitkomst mager maakt mijn rhyms weer vet.      Yo, yo, yo   Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort   Yo, yo yo    Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort   Yo, yo yo    Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort   Yo, yo yo    Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort      Soms ben ik op, en niemand kan me volpraten,   Voel me, leger dat honderduizend soldaten   En moet dan, even, duidelijk alles gaan laten    En hoe dan ? Door mezelf, zuivel van alles gaan te vragen   En voel dan, het feit van alleen kom je en ga je   Betekent dat gelijk, eenzaam begon en besta je.   En weet gelijkertijd, dat voel je alleen maar bij vlagen   Of is het er altijd ? Als legendarische [...]   Soms, voel ik me hyper soms ziek, en soms lief en soms Fucked Up!   Soms voel ik iets dieps en soms voel ik niets ..      Soms een heethoofd totdat mn spirit kookt   dus luister tussen de regels door    dan staan mijn lyrics open   En yo .. ik weet het soms echt niet ..   wie de waarheid vet nept of wie er echt liegt.   Want de meeste peeps zijn plastic,   als een drol uit de feestwinkel dus vol met nep-shit !       Iedereen die trekt aan je, en ik trek het me aan   En he ja, de meest aantrekkelijke dame trekt weer naar het gaan.   Wordt het vertrekken of blijven staan,   ik kijk mezelf wreed aan   en laat mn leed gaan, wreedzaam en blijf alleenzaam.      Yo, yo, yo   Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort   Yo, yo yo    Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort   Yo, yo yo    Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort   Yo, yo yo    Alleenzaam ... daarom dat je stilte hoort      Werkend van negen tot vijf of rappend over ambitie (?)   en wat voor leven jij ook leid, check je zappend televisie.   De wanhoop, de waanzin, in ogen van gegijzelde,    de rock bottom pijnlijke, blik van verbrijzelde,   badend in gevoelsellende, ongelooflijk ernstig tot   verstoten mensen met niet eens de hoop meer om te wensen,   penetreert je netvlies, doet dringen tot je hersenpan,   denk maar aan 't afgelopen jaar alleen, wat vond je het ergste man?      Al gaat het zeer ver doet het pijn en is het erg,    maar zet thuis in huis de buis uit en 't is weer weg,    en tuurlijk, iedereen z'n eigen struggle,   niks te veel gezegd, maar ookal wis jij je scherm weg   is het gemis er echt,   in volendam, enschede of waar het ooit ook pijnlijk was   rotterdam, utrecht, amsterdam de bijlmerramp,   noem maar op en ga maar door,   en alle landen altijd iets    miljarden, handen vol problematiek voor alle peeps   en west oost, elk persoon    van boven noord tot achter zuid,   naar alle nabestaanden wereldwijd    gaat er gedachte uit,   misschien wordt het foute vereerd,    gaat samen alles verkeerd,   of leeft iedereen alleenzaam door   tot alles stagneert
 
RELATED SONGS
RELATED ARTICLES