Clean Lyric
Paragraph Lyric
Vers:

Det var meget mod din vilje
alligevel fik du ram på mig
det er værst at være den efterladte
når nogen rejser deres vej

Og selv om du er væk for altid
så vil jeg ikke græde mere
jeg vil lade som om du lever
og har det godt nok
der hvor du er

Omkvæd:

Er der nogen i himlen
der kan elske dig?
ligeså meget som jeg gjorde
nogen der får dig til at grine ligeså meget som jeg?
Jeg håber bare du har det godt deroppe
og at de andre de kan se, hvor dejlig du er
håber bare, at du når det
alt det, du ikke nåede her

Vers:

Har du fået dine vinger
sidder de nu godt nok?
og kan du flyve rundt i luften
medc de andre i din flok?

Og jeg ved, at du er optaget
i det store englekor
og at du synger endnu smukkere
end vi har hørt her
på vores jord

Omkvæd:

Men er der nogen i himlen
der kan elske dig?
ligeså meget som jeg gjorde
nogen der får dig til at grine ligeså meget som jeg?
Jeg håber bare du har det godt deroppe
og at de andre de kan se, hvor dejlig du er
håber bare, at du når det
alt det, du ikke nåede her

Vers:

Se de positive sider
du har ingen fjender mere
for bitterhed og nederlag
findes bare ikke dér

Tænk hvor ofte du blev ydmyget
af folk som ingenting forstod
du ville ha' at jeg sku' tilgive
og jeg prøver
at gøre det nu

Men er der nogen i himlen....
Vers:      Det var meget mod din vilje   alligevel fik du ram på mig   det er værst at være den efterladte   når nogen rejser deres vej      Og selv om du er væk for altid   så vil jeg ikke græde mere   jeg vil lade som om du lever   og har det godt nok   der hvor du er      Omkvæd:      Er der nogen i himlen   der kan elske dig?   ligeså meget som jeg gjorde   nogen der får dig til at grine ligeså meget som jeg?   Jeg håber bare du har det godt deroppe   og at de andre de kan se, hvor dejlig du er   håber bare, at du når det   alt det, du ikke nåede her      Vers:      Har du fået dine vinger   sidder de nu godt nok?   og kan du flyve rundt i luften   medc de andre i din flok?      Og jeg ved, at du er optaget   i det store englekor   og at du synger endnu smukkere   end vi har hørt her   på vores jord      Omkvæd:      Men er der nogen i himlen   der kan elske dig?   ligeså meget som jeg gjorde   nogen der får dig til at grine ligeså meget som jeg?   Jeg håber bare du har det godt deroppe   og at de andre de kan se, hvor dejlig du er   håber bare, at du når det   alt det, du ikke nåede her      Vers:      Se de positive sider   du har ingen fjender mere   for bitterhed og nederlag   findes bare ikke dér      Tænk hvor ofte du blev ydmyget   af folk som ingenting forstod   du ville ha' at jeg sku' tilgive   og jeg prøver   at gøre det nu      Men er der nogen i himlen....