Clean Lyric
Paragraph Lyric
Vers:
Det var meget mod din vilje
alligevel fik du ram på mig
det er værst at være den efterladte
når nogen rejser deres vej
Og selv om du er væk for altid
så vil jeg ikke græde mere
jeg vil lade som om du lever
og har det godt nok
der hvor du er
Omkvæd:
Er der nogen i himlen
der kan elske dig?
ligeså meget som jeg gjorde
nogen der får dig til at grine ligeså meget som jeg?
Jeg håber bare du har det godt deroppe
og at de andre de kan se, hvor dejlig du er
håber bare, at du når det
alt det, du ikke nåede her
Vers:
Har du fået dine vinger
sidder de nu godt nok?
og kan du flyve rundt i luften
medc de andre i din flok?
Og jeg ved, at du er optaget
i det store englekor
og at du synger endnu smukkere
end vi har hørt her
på vores jord
Omkvæd:
Men er der nogen i himlen
der kan elske dig?
ligeså meget som jeg gjorde
nogen der får dig til at grine ligeså meget som jeg?
Jeg håber bare du har det godt deroppe
og at de andre de kan se, hvor dejlig du er
håber bare, at du når det
alt det, du ikke nåede her
Vers:
Se de positive sider
du har ingen fjender mere
for bitterhed og nederlag
findes bare ikke dér
Tænk hvor ofte du blev ydmyget
af folk som ingenting forstod
du ville ha' at jeg sku' tilgive
og jeg prøver
at gøre det nu
Men er der nogen i himlen....
Vers: Det var meget mod din vilje alligevel fik du ram på mig det er værst at være den efterladte når nogen rejser deres vej Og selv om du er væk for altid så vil jeg ikke græde mere jeg vil lade som om du lever og har det godt nok der hvor du er Omkvæd: Er der nogen i himlen der kan elske dig? ligeså meget som jeg gjorde nogen der får dig til at grine ligeså meget som jeg? Jeg håber bare du har det godt deroppe og at de andre de kan se, hvor dejlig du er håber bare, at du når det alt det, du ikke nåede her Vers: Har du fået dine vinger sidder de nu godt nok? og kan du flyve rundt i luften medc de andre i din flok? Og jeg ved, at du er optaget i det store englekor og at du synger endnu smukkere end vi har hørt her på vores jord Omkvæd: Men er der nogen i himlen der kan elske dig? ligeså meget som jeg gjorde nogen der får dig til at grine ligeså meget som jeg? Jeg håber bare du har det godt deroppe og at de andre de kan se, hvor dejlig du er håber bare, at du når det alt det, du ikke nåede her Vers: Se de positive sider du har ingen fjender mere for bitterhed og nederlag findes bare ikke dér Tænk hvor ofte du blev ydmyget af folk som ingenting forstod du ville ha' at jeg sku' tilgive og jeg prøver at gøre det nu Men er der nogen i himlen....
RELATED SONGS
RELATED ARTICLES
- LokasiKita by LokasiKita, LokasiKita
- LokasiKita by LokasiKita, LokasiKita
- Hela Himlen by Barbados, Ba7
- LokasiKita by LokasiKita, LokasiKita
- LokasiKita by LokasiKita, LokasiKita
- Sjunde Himlen Finns by Cecilia Vennersten, Ce1
- Er Der Nogen I Himlen? by Danser Med Drenge, Da9
- Hallucinationer I Himlen by De Lyckliga Kompisarna, De1
- LokasiKita by LokasiKita, LokasiKita
- LokasiKita by LokasiKita, LokasiKita
- , !
- .......... -
- ()
- ()
- ()
- ()
- -��-
- , , - , ,
- -