Currently No Video Available
Clean Lyric
Paragraph Lyric
Siste kamp oktoberkveld
Oddemann i spurtduell
Nedrykk turer alt er trist
Oddemann er alltid sist
Tunge skyer,tunge steg,
mannen er utrolig treg.
Men han løper da i alle fall,
og Stål har slått sesongens siste løpeball.

Da skjærer gjennom luft og vann
et sårets skrik "Oddemann".
Et ensomt rop i ødemark
et bønn om billig straffespark
Det klasker vått av vann mot lær
han flytter seg så vidt det er
men si meg halter ikke å han sprekk,
og betennes, kan det være lyskestrekk?

Så stopper det å regne
det er SANT!
Det stoppet et sekund
og skyene forsvant
Og der stod Gud og så på
og lurte på hvem som vant og
Oddemann, Oddemann ropte han.
Oddemann, Oddemann ropte han.

Vi roper alt så høyt vi kan
en 40, kanskje 50 mann.
Ansiktet til Odd er vridd
se som han en mang har lidd
så siger Odd så vidt i fra
jeg hører et gråtkvalt "Ja"
og Odd er vakker se Fru Blom
og regne en champagneflom
Og si den husker som en show
og her i fjor men aldri kom

Så stopper det å regne
det er SANT!
Det stoppet et sekund
og skyene forsvant
Og der stod Gud og så på
og lurte på hvem som vant og
Oddemann, Oddemann ropte han.
Oddemann, Oddemann ropte han.

Så gikk vi hjem og fatter sa
"At kanskje var det like bra
vi rykket ned en regntung kveld
men vant kanskje verdens
sagteste spurtduell"
Siste kamp oktoberkveld   Oddemann i spurtduell   Nedrykk turer alt er trist   Oddemann er alltid sist   Tunge skyer,tunge steg,   mannen er utrolig treg.   Men han løper da i alle fall,   og Stål har slått sesongens siste løpeball.      Da skjærer gjennom luft og vann   et sårets skrik "Oddemann".   Et ensomt rop i ødemark   et bønn om billig straffespark   Det klasker vått av vann mot lær   han flytter seg så vidt det er   men si meg halter ikke å han sprekk,   og betennes, kan det være lyskestrekk?      Så stopper det å regne   det er SANT!   Det stoppet et sekund   og skyene forsvant   Og der stod Gud og så på   og lurte på hvem som vant og   Oddemann, Oddemann ropte han.   Oddemann, Oddemann ropte han.      Vi roper alt så høyt vi kan   en 40, kanskje 50 mann.   Ansiktet til Odd er vridd   se som han en mang har lidd   så siger Odd så vidt i fra   jeg hører et gråtkvalt "Ja"   og Odd er vakker se Fru Blom   og regne en champagneflom   Og si den husker som en show   og her i fjor men aldri kom      Så stopper det å regne   det er SANT!   Det stoppet et sekund   og skyene forsvant   Og der stod Gud og så på   og lurte på hvem som vant og   Oddemann, Oddemann ropte han.   Oddemann, Oddemann ropte han.      Så gikk vi hjem og fatter sa   "At kanskje var det like bra   vi rykket ned en regntung kveld   men vant kanskje verdens   sagteste spurtduell"
 
RELATED SONGS
RELATED ARTICLES