Du stjärna som faller
i natten så klar
jag blundar och undrar
Nu är det jul igen
En tomte skriker ut
I vinterstadens sken
Av
Alltet är här, glöm sedan, glöm då,
Himlen kan vänta
Det var en dag och jag var fyra år,
jag trodde
Det var den sommaren som då
Då solen alltid lyste het
du säger att du älskar
och talar stort
med många vackara
Det handlar om att leva och om att finnas till
varför
Du, var min bästa vän
Den tolfte sommaren det var
På växande
Se mig för här är jag
låt mig få komma nära
till
Jag ser dig ängel, jag vet att du är där
Att
» More on Ainbusk