Currently No Video Available
Clean Lyric
Paragraph Lyric
Den 26 december föll ett mörker över världen
Över hundratusen människor var tvungna att lämna världen
Vågen slog över och så mycket som försvinner
Så vila i frid, alla som svävar där uppe bland minnen
Så många familjer som fick se och lida
Vi hoppas att ni har det bra på andra sidan
Så säg, min, mamma och pappa, fanns ni där?
Eller var ni två av dom alla som flög iväg?
Men jag kan inte fråga, jag kan bara skriva
Men vart ni än är, hoppas att vi möts på andra sidan
Jag vill inte veta, men jag vill ändå

(Jag är fortfarande en del av er två)

Till alla i världen som mött denna tid
2005, yo, vila i frid!

Tårar rinner, hoppet försvinner
Tänk att stå ensam kvar
Vågen har vunnit, livet försvunnit
Sökandet saknar svar

Det här går ut till dom som blev havets fångar
Vattnet kom in och tog livet av många
Det som hände i Asien var helt jävla "fucked up"
Jag lägger ner min sorg i en deprimerad rap
Många försvann, när Gud inte såg
Flera tusen försvann, i Djävulens våg
Det var många som förlora' sina hem, familj eller vänner
Det är ingen som förstår vad dom känner
Jag fortsätter och ber för dom som är saknad
"Rest in Peace" för dom som har somnat och aldrig mer vaknar
Jag vet hur det känns, att förlora nån'
Det enda man ser då är svarta moln (Svarta moln)

Tårar rinner, hoppet försvinner
Tänk att stå ensam kvar
Vågen har vunnit, livet försvunnit
Sökandet saknar svar

Tårar rinner, hoppet försvinner
Tänk att stå ensam kvar
Vågen har vunnit, liven försvunnit
Sökandet saknar svar
Den 26 december föll ett mörker över världen   Över hundratusen människor var tvungna att lämna världen   Vågen slog över och så mycket som försvinner   Så vila i frid, alla som svävar där uppe bland minnen   Så många familjer som fick se och lida   Vi hoppas att ni har det bra på andra sidan   Så säg, min, mamma och pappa, fanns ni där?    Eller var ni två av dom alla som flög iväg?   Men jag kan inte fråga, jag kan bara skriva   Men vart ni än är, hoppas att vi möts på andra sidan   Jag vill inte veta, men jag vill ändå      (Jag är fortfarande en del av er två)      Till alla i världen som mött denna tid    2005, yo, vila i frid!      Tårar rinner, hoppet försvinner   Tänk att stå ensam kvar   Vågen har vunnit, livet försvunnit   Sökandet saknar svar      Det här går ut till dom som blev havets fångar   Vattnet kom in och tog livet av många   Det som hände i Asien var helt jävla "fucked up"   Jag lägger ner min sorg i en deprimerad rap   Många försvann, när Gud inte såg   Flera tusen försvann, i Djävulens våg   Det var många som förlora' sina hem, familj eller vänner   Det är ingen som förstår vad dom känner   Jag fortsätter och ber för dom som är saknad   "Rest in Peace" för dom som har somnat och aldrig mer vaknar   Jag vet hur det känns, att förlora nån'   Det enda man ser då är svarta moln (Svarta moln)      Tårar rinner, hoppet försvinner   Tänk att stå ensam kvar   Vågen har vunnit, livet försvunnit   Sökandet saknar svar      Tårar rinner, hoppet försvinner   Tänk att stå ensam kvar   Vågen har vunnit, liven försvunnit   Sökandet saknar svar