Clean Lyric
Paragraph Lyric
Den 26 december föll ett mörker över världen
Över hundratusen människor var tvungna att lämna världen
Vågen slog över och så mycket som försvinner
Så vila i frid alla som svävar där uppe bland minnen
Så många familjer som fick se och lida
Vi hoppas att ni har de bra på andra sidan
Så säg mig mamma och pappa
Fanns ni där eller var ni två av dom alla som flög iväg
Men ja kan inte fråga ja kan bara skriva
Men vart ni än är hoppas jag vi möts på andra sidan
Jag vill inte veta men jag vill ändå
Jag är fortfarande en del av er två
Till alla i världen som mött denna tid 2005
Yo, vila i frid...

Tårar rinner hoppet försvinner
Tänk att stå ensam kvar
Vågen har vunnit liven försvunnit
Sökandet saknar svar

De här går ut till dom som blev havets fångar
Vattnet kom in och tog livet av många
Det som hände i asien var helt jävla fucked up
Jag lägger ner min sorg i en deprimerad rap
Många försvann när gud inte såg
Flera tusen försvann i djävulens våg
De var många som förlora sina hem, familj eller vänner
De e ingen som förstår vad dom känner
Jag fortsätter och ber
För dom som är saknad Rest in peace
För dom som som har sommnat och aldrig mer vaknar
Jag vet hur de känns att förlora nån
De ända man ser då är svarta moln (svarta moln)

Tårar rinner hoppet försvinner
Tänk att stå ensam kvar
Vågen har vunnit liven försvunnit
Sökandet saknar svar
x3
Den 26 december föll ett mörker över världen   Över hundratusen människor var tvungna att lämna världen   Vågen slog över och så mycket som försvinner   Så vila i frid alla som svävar där uppe bland minnen   Så många familjer som fick se och lida   Vi hoppas att ni har de bra på andra sidan   Så säg mig mamma och pappa   Fanns ni där eller var ni två av dom alla som flög iväg    Men ja kan inte fråga ja kan bara skriva   Men vart ni än är hoppas jag vi möts på andra sidan   Jag vill inte veta men jag vill ändå   Jag är fortfarande en del av er två   Till alla i världen som mött denna tid 2005   Yo, vila i frid...      Tårar rinner hoppet försvinner   Tänk att stå ensam kvar   Vågen har vunnit liven försvunnit   Sökandet saknar svar      De här går ut till dom som blev havets fångar   Vattnet kom in och tog livet av många   Det som hände i asien var helt jävla fucked up   Jag lägger ner min sorg i en deprimerad rap   Många försvann när gud inte såg   Flera tusen försvann i djävulens våg    De var många som förlora sina hem, familj eller vänner   De e ingen som förstår vad dom känner    Jag fortsätter och ber   För dom som är saknad Rest in peace   För dom som som har sommnat och aldrig mer vaknar   Jag vet hur de känns att förlora nån    De ända man ser då är svarta moln (svarta moln)      Tårar rinner hoppet försvinner   Tänk att stå ensam kvar   Vågen har vunnit liven försvunnit   Sökandet saknar svar   x3