Clean Lyric
Paragraph Lyric
Yeah
Seriøst assa

Reff.
DVD er en hadicappa freak/
Og når jeg skal no kan jeg ingenting/
Men hvis jeg hadde hatt 2 armer hadde alt vært så mye lettere/
Så hør nå på når jeg sier dette her/

Vers 1:
Hvis jeg hadde to hender skulle jeg holdt to Budds/
Våkna opp på morran og begynt dagen min med pushups/
Da hadde jeg kanskje vært lekker/
Hadde jeg kanskje gått på skolen for å utdanne meg snekker/
Da hadde jeg kanskje fått jenter på fest (fest)/
jeg skulle i hvertfall prøvd meg på benkpress/
jeg er fakka mæn/
Jeg husker jentene de lo av meg fordi jeg ikke klarte og hoppe tau/
Det vakke moro når jeg ble erta/
Jeg spurte sjangs men jeg fikk ikke, fordi jeg var handicappa/
Men hvis jeg hadde to skulle jeg blitt diger/
Kanskje spilt ball å hatt sjangs til å bli keeper/
Men sånn er det/
Hadde blitt glad når politiet kom å sa Putt henda opp i være/
Når jeg var barn holdt jeg på å bli gal/
Jeg vakke stolt når jeg holdt opp en alright pokal/

Ref.

Vers 2:
Hvis jeg hadde to hender, ja et par hender/
Da hadde jeg, dvd vært en utmerket bartender/
Det må u skjønne bitch/
Det er ikke lett når jeg må ha redningsvest når jeg skal ut å svømme litt/
Hva ere du gliser av/
Jeg skulle gått i singlet uten å følt meg som det skeive tårnet i Piza/
Jeg skulle begynt å ta håndbakk med venstre/
Jeg ville sleppi og bretta opp alle genserne/
Jeg skulle klart og tatt på mitt eget plaster/
Jeg kunne spist mat med kniv og gaffel/
Hadde ikke sett ut som en mongo faen/
Hadde vært ung og klar til å spille på en sånn gitar/
Jeg er gutten alle ler av/
Fordi jeg ikke klarer Game boy, Nintendo og Sega/
Nå er jeg dritt lei av mobbing av meg/
hadde jeg hatt hender hadde jeg hoppa på deg/

Ref.

Vers 3:
Året det er 1986 det er da jeg spretter ut av mor/
"oh shit venstre armen hans ser jo ut som et Vepsebol"/
Tusen takk! nå føler jeg meg bra/
kunne heller blitt født som en døende mann/
Jeg liker ikke livet mitt, folk de ser rart på meg/
"ey hva har skjedd? oh shit stakkars deg"/
Hold kjeft! skal jeg vise deg no rart på`n?/
"nei faen ass jeg vet ikke om jeg tørr å ta på`n"/
Jeg er ganske lei av sånne ting nå/
plis Gud ta å gi meg 5 fingre nå/
Jeg vil leve som alle andre/
Og jeg vil slippe å prate om den halve armen/
Jeg er en handicappa dust som ingen vil leke med/
En rappende pusling som folk kaller DVD/
Ingen tenker på meg/
Hadde jeg fått 2 armer nå er jeg sikker på at jeg hadde hengt meg/

Ref x2
Yeah   Seriøst assa      Reff.   DVD er en hadicappa freak/   Og når jeg skal no kan jeg ingenting/   Men hvis jeg hadde hatt 2 armer hadde alt vært så mye lettere/   Så hør nå på når jeg sier dette her/      Vers 1:   Hvis jeg hadde to hender skulle jeg holdt to Budds/   Våkna opp på morran og begynt dagen min med pushups/   Da hadde jeg kanskje vært lekker/   Hadde jeg kanskje gått på skolen for å utdanne meg snekker/   Da hadde jeg kanskje fått jenter på fest (fest)/   jeg skulle i hvertfall prøvd meg på benkpress/   jeg er fakka mæn/   Jeg husker jentene de lo av meg fordi jeg ikke klarte og hoppe tau/   Det vakke moro når jeg ble erta/   Jeg spurte sjangs men jeg fikk ikke, fordi jeg var handicappa/   Men hvis jeg hadde to skulle jeg blitt diger/   Kanskje spilt ball å hatt sjangs til å bli keeper/   Men sånn er det/   Hadde blitt glad når politiet kom å sa Putt henda opp i være/   Når jeg var barn holdt jeg på å bli gal/   Jeg vakke stolt når jeg holdt opp en alright pokal/      Ref.      Vers 2:   Hvis jeg hadde to hender, ja et par hender/   Da hadde jeg, dvd vært en utmerket bartender/   Det må u skjønne bitch/   Det er ikke lett når jeg må ha redningsvest når jeg skal ut å svømme litt/   Hva ere du gliser av/   Jeg skulle gått i singlet uten å følt meg som det skeive tårnet i Piza/   Jeg skulle begynt å ta håndbakk med venstre/   Jeg ville sleppi og bretta opp alle genserne/   Jeg skulle klart og tatt på mitt eget plaster/   Jeg kunne spist mat med kniv og gaffel/   Hadde ikke sett ut som en mongo faen/   Hadde vært ung og klar til å spille på en sånn gitar/   Jeg er gutten alle ler av/   Fordi jeg ikke klarer Game boy, Nintendo og Sega/   Nå er jeg dritt lei av mobbing av meg/   hadde jeg hatt hender hadde jeg hoppa på deg/       Ref.      Vers 3:   Året det er 1986 det er da jeg spretter ut av mor/   "oh shit venstre armen hans ser jo ut som et Vepsebol"/   Tusen takk! nå føler jeg meg bra/   kunne heller blitt født som en døende mann/   Jeg liker ikke livet mitt, folk de ser rart på meg/   "ey hva har skjedd? oh shit stakkars deg"/   Hold kjeft! skal jeg vise deg no rart på`n?/   "nei faen ass jeg vet ikke om jeg tørr å ta på`n"/   Jeg er ganske lei av sånne ting nå/   plis Gud ta å gi meg 5 fingre nå/   Jeg vil leve som alle andre/   Og jeg vil slippe å prate om den halve armen/   Jeg er en handicappa dust som ingen vil leke med/   En rappende pusling som folk kaller DVD/   Ingen tenker på meg/   Hadde jeg fått 2 armer nå er jeg sikker på at jeg hadde hengt meg/       Ref x2