Album : Nummela
Clean Lyric
Paragraph Lyric
Nämä kadut kaupungin, huvilat ja puutarhat
Kävelytän koiraa ja mieleen palaa vuodet parhaimmat
Tuosta ojasta me silloin fillareita naarattiin
Jälkeen vedonlyönnin jossa jälleen hulluus punnittiin

Koulussa kavereiden kesken me tytöt jaettiin
Ne kiljui välitunneilla kun niitä takaa ajettiin
Ja kun faijan bändi soitti vein kaikki katsomaan
Kuunnellessain tunsin poltteen - mun piti päästä soittamaan

Mun täytyy kävellä näin
Mun täytyy kävellä näin
Kun jotain herää sisälläin

Minä olin kahdentoista kun me maalle muutettiin
Ja vain vuotta vanhempana katsoin kun faijaa haudattiin
Mutsille jäi neljä lasta, uusi talo velkoineen
Mutta jotenkin se selvis - elämä alkoi uudelleen

Me silloin kavereiden kanssa tämä puisto vallattiin
Meidän mopot kulki kahtasataa, tuon sillan kaiteilla käveltiin
Ja me tiedettiin miten koko kylän katuvalot sai sammumaan
Aloin kirjoitella lauluja, ne käsittelivät kuolemaa

Mun täytyy kävellä näin
Mun täytyy kävellä näin
Kun jotain herää sisälläin

Löysin elämäni naisen ja me yhteen muutettiin
Olin kakskytviis kun sanoin: "Please, eikö mentäis naimisiin?"
Nyt meil on omakotitalo, vaimo työkseen opettaa
Minä nukun päivät ja valvon yöt - nää biisit pitää kirjoittaa

Koiran kanssa joskus myöhään harjulle me kiivetään
Ja sieltä käsin katsellaan nukkuvaa Nummelaa
Ja mä kelaan että kaikki taitaa olla kohdallaan
Mä taidan kuulua tänne...

Mun täytyy kävellä näin
Mun täytyy kävellä näin
Kun jotain herää sisälläin
Nämä kadut kaupungin, huvilat ja puutarhat   Kävelytän koiraa ja mieleen palaa vuodet parhaimmat   Tuosta ojasta me silloin fillareita naarattiin   Jälkeen vedonlyönnin jossa jälleen hulluus punnittiin      Koulussa kavereiden kesken me tytöt jaettiin   Ne kiljui välitunneilla kun niitä takaa ajettiin   Ja kun faijan bändi soitti vein kaikki katsomaan   Kuunnellessain tunsin poltteen - mun piti päästä soittamaan      Mun täytyy kävellä näin   Mun täytyy kävellä näin   Kun jotain herää sisälläin      Minä olin kahdentoista kun me maalle muutettiin   Ja vain vuotta vanhempana katsoin kun faijaa haudattiin   Mutsille jäi neljä lasta, uusi talo velkoineen   Mutta jotenkin se selvis - elämä alkoi uudelleen      Me silloin kavereiden kanssa tämä puisto vallattiin   Meidän mopot kulki kahtasataa, tuon sillan kaiteilla käveltiin   Ja me tiedettiin miten koko kylän katuvalot sai sammumaan   Aloin kirjoitella lauluja, ne käsittelivät kuolemaa      Mun täytyy kävellä näin   Mun täytyy kävellä näin   Kun jotain herää sisälläin      Löysin elämäni naisen ja me yhteen muutettiin   Olin kakskytviis kun sanoin: "Please, eikö mentäis naimisiin?"   Nyt meil on omakotitalo, vaimo työkseen opettaa   Minä nukun päivät ja valvon yöt - nää biisit pitää kirjoittaa      Koiran kanssa joskus myöhään harjulle me kiivetään   Ja sieltä käsin katsellaan nukkuvaa Nummelaa   Ja mä kelaan että kaikki taitaa olla kohdallaan   Mä taidan kuulua tänne...      Mun täytyy kävellä näin   Mun täytyy kävellä näin   Kun jotain herää sisälläin
 
RELATED SONGS
RELATED ARTICLES